Representació de L'Hiparxiologi de Francesc Pujols

11/08/2007 - 19:00
    Auditori Joan Cererols del Centre Cultural (plaça de les Cultures, s/n. Martorell)

Per celebrar la data exacta dels 125 anys del naixement de Francesc Pujols, la Fundació presenta el muntatge creat per Moixic de L'Hiparxiologi o ritual de la religió catalana, de Francesc Pujols. Aquesta és la tercera representació d'aquest muntatge, estrenat a Solsona el febrer de 2006 i en segona representació a la Naumón de la Fura dels Baus el passat 23 de juny.

El preu de l'entrada és de 5 €, i inclou un programa editat exclusivament per als assistents a aquesta representació, que a més reprodueix un article que Pujols va escriure per a la Festa Major de Martorell de 1947, fa exactament seixanta anys.

Esperem comptar amb la vostra presència per celebrar conjuntament aquest 125è aniversari de Francesc Pujols.