Homenatge conjunt a Francesc Pujols i Artur Bladé.

04/10/2007 - 19.00
    Omnium Cultural (Diputació, 276. Barcelona)

El proper dia 4 d'octubre, dins la programació d'Els dijous de l'Òmnium està previst l'Acte conjunt d'homenatge a Francesc Pujols i Artur Bladé, el seu biògraf.

Artur Bladé va compartir amb Francesc Pujols dos anys d'exili a Montpeller, on van mantenir llargues i intenses converses, de les quals Bladé va conservar els apunts que van servir de base per explicar les teories de Pujols sobre el paper de Catalunya en el món.

Amb Heribert Barrera, Carme Arnau, Artur Bladé Font i Salvador Esteve, president de la Fundació Francesc Pujols.