Barcelona bateja un carrer en reconeixement de Francesc Pujols

18/10/2008 - 12:00
    Carrer Francesc Pujols Barcelona

El filòsof de l'Ateneu per antonomàsia. L’Ajuntament de Barcelona ha atorgat el nom de Francesc Pujols a l’antic passatge del Duc de la Victòria, una petició que havia defensat l'Ateneu Barcelonès des de l'any 2006, en motiu del centenari de la instal·lació de l'Ateneu Barcelonès al Palau Savasona. El dissabte 18 d'octubre, a les 12:00 hores, es realitzarà un acte oficial on s'inaugurarà la placa biogràfica de Francesc Pujols.

Un acte amenitzat amb la Banda de Martorell i amb la presència del capgròs "Senyor Paco", que la vila de Martorell dedica a aquest filòsof. Una celebració que comptarà amb la presència de les autoritats municipals de Barcelona i Martorell i del sr.Oriol Bohigas, president de l'Ateneu Barcelonès.

acte_de_descoberta_de_la_placa_biogr_fica_que_deno.pdf