COM SI ENTRÉS EN UNA PÀTRIA de Josep Maria Miró a partir de textos de Joan Maragall

17/10/2010 - 19:00
    La Torre de les Hores (c. Mur, 63 - Martorell)

Sinopsi: Josep Maria Miró es val dels poemes i d'altres materials en prosa de Joan Maragall per mostrar-nos la visió que tenia el poeta de temes com Catalunya-Espanya i de fets històrics com la Setmana Tràgica o l'execució de Ferrer i Guàrdia. Però sobretot, Com si entrés en una pàtria ens acosta i ens fa pròxima la figura de Maragall. Una posada en escena elegant i acurada per descobrir textos que obren lectures i reflexions encara contemporànies.

Autoria i direcció escènica Josep Maria Miró, a partir de textos de Joan Maragall Intèrprets Mireia Chalamanch i Oriol Genís Espai escènic Enric Planas Música i espai sonor Maria Andreu Vestuari Anna Estany Il·luminació Xavi Valls Moviment Roberto G. Alonso Coordinació Noemí Vilaseca. Una coproducció del Festival Lola amb la Fira Mediterrània de Manresa i l'Espai Betúlia de Badalona.

Amb la col·laboració de l'Ajuntament de Martorell i la Fundació Francesc Pujols.