Poesia amb Lluís Soler

12/11/2010 - 17:30
    La Torre de les Hores (c. Mur, 63 - 08760 Martorell)

CARTELLSOLERMARTO.pdf

Es tracta d'una hora amb Lluís Soler que ens explicarà com es llegeix un text poètic.
    Un poema es construeix a partir dels silencis, de la distribució de les paraules en el paper, de la mida de les lletres, de la sonoritat dels mots i de la relació del significat de les paraules. S'ha de donar vida al text, i per aconseguir-ho s'ha d’interioritzar la rima, el ritme i la sonoritat i, alhora, entendre el sentit del poema. Lluís Soler ens condueix per entre la poesia d’una manera lúdica, que ens farà gaudir del poema i de la seva manera magistral de dir la poesia.
    És una ocasió única!