Presentació dels dos darrers llibres publicats de l'obra completa d'Artur Bladé Desumvila

18/02/2011 - 19:30
    Fundació Francesc Pujols (c. Mur, 63 - Martorell)

Aquest divendres, dia 18 de febrer, tindrà lloc a la Torre de les Hores la presentació dels dos darrers llibres publicats de l'Obra completa d'Artur Bladé Desumvila: L'exiliada II (continuació de L'exiliada) i Viure a Tarragona.

L'acte comptarà amb la participació d'Artur Bladé Font (fill de l'autor), de Xavier Garcia (periodista i escriptor) i de Frederic Ribas (estudiós i coneixedor d'ambdós personatges).

Artur_Blad_._Dietaris_I_vol_10.indd.pdf

Lexiliada_segona_part.indd.pdf