Inauguració de l'exposició commerativa de la fundació de Les Arts i els Artistes

06/10/2011 - 20:00
    Muxart. Espai d'Art i Creació Contemporanis (Plaça de les Hores, s/n - Martorell)

El proper dijous, dia 6 d'octubre, a les 20.00 hores tindrà lloc al museu Muxart. Espai d'Art i Creació Contemporanis la inauguració de l'exposició commemorativa de la fundació de l'associació de Les Arts i els Artistes (1910-2010).

L'acte començarà amb una presentació a càrrec de Joan Isart, comissari de l'exposició i patró de la Fundació Francesc Pujols.

A les 20.30 h. tindrà lloc la conferència "El galerista Santiago Segura" a càrrec de Jaume Vidal Oliveras.

Us hi esperem.