Projecció de filmacions sobre Francesc Pujols a la Filmoteca de Catalunya

09/11/2012 - 19:00
    Filmoteca de Catalunya (Sala Laia). Plaça Salvador Seguí, 1-9. Barcelona)

El divendres 9 de novembre, a les 19.00 h, a la Filmoteca de Catalunya, hi ha previst les següents projeccions sobre Francesc Pujols:

-Trobada de Francesc Pujols i Salvador Dalí a la Torre de les Hores (1956, Pal Latorre)

-Francesc Pujols, el xofer de Déu (2006, Ramon Pallarès)

Tot seguit hi haurà una taula rodona amb la participació de Francesc Canosa, Antoni Espadaler, Ramon Pallarès i Josep Playà.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

AUTOCAR DES DE MARTORELL:

La Fundació Francesc Pujols organitza un autorcar amb sortida des de Martorell per assistir a aquest acte. L'excursió es completarà amb una visita prèvia al Palau Güell (sobre les 16.00 h).

Tots aquells que hi esteu interessats podeu contactar amb la Fundació Francesc Pujols del 16 al 29 d'octubre al telèfon: 93-775.10.47

Places limitades.

Cost: 15 €