Concurs de dibuix en col·laboració amb l'Associació de Botiguers del Centre Comercial La Vila de Martorell

23/04/2013 - 17:00
    Plaça de la Vila de Martorell i Torre de les Hores

La Fundació es prepara per a la Diada de Sant Jordi. Enguany col·laborem amb el Concurs de dibuix infantil organitzat per l'Associació de Botiguers del Centre Comercial La Vila de Martorell. Tindrà lloc a la plaça de la Vila a les 17.00 hores. Enguany els nens i nenes hauran de dibuixar al capgròs d'en Francesc Pujols i després xocolatada al pati de la Torre de les Hores.