La força de la bellesa. Gaudí.

12/06/2013 - 19:00
    Espai Mirador del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona

Ens complau informar-vos que el proper dimecres 12 de juny de 2013 a les 19 hores, tindrà lloc la conferència "La força de la bellesa. Gaudí" que serà impartida pel Sr. Jordi Bonet i Armengol. El nostre patró, el Sr. Joan Isart, farà la presentació de l'acte.

Lloc: Espai Mirador del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona, C. Montalegre, núm. 5 de Barcelona.

Necessari confirmar assistència: telèfon 93.211.24.66 (ext. 5) / covb@covb.cat.

Més informació al següent enllaç: