Actes dedicats a Francesc Pujols al IV Congrés Català de Filosofia a Vilafranca del Penedès.

25/11/2015 - 20:30
    VINSEUM,Vilafranca del Penedès.

IV CONGRÉS CATALÀ DE FILOSOFIA A VILAFRANCA DEL PENEDÈS

ACTES DEDICATS A FRANCESC PUJOLS DE LA SETMANA DE LA FILOSOFIA A VILAFRANCA.

Del 25 al 28 novembre de 2015

DIMECRES 25

20.30 h Presentació del llibre Veritat i realitat en Francesc Pujols (Càtedra Ferrater Mora) a la Capella de Sant Pelegrí del Museu de les Cultures del Vi de Catalunya (VINSEUM).

DISSABTE 28

13.00 h Representació teatralitzada L’hiparxiologi de Francesc Pujols, per Víctor Pérez, a la Capella de Sant Pelegrí del VINSEUM.
    14.00 h Dinar al restaurant El Racó de la Calma (a càrrec de la Fundació Francesc Pujols. Imprescindible fer reserva prèvia contactant amb la Fundació).
    16.00 h Visita a VINSEUM, a càrrec de Joan Cuscó.
    17.30 h Cloenda del congrés a la Capella de Sant Pelegrí del VINSEUM.

Més informació:

adm@fundacio-francescpujols.cat