Presentació "Realitat i veritat en Francesc Pujols"

10/03/2016 - 19:00
    Torre de les Hores (c. Mur 63, Martorell)

Us informem que el dijous 10 de març, a les 19 hores, a la Torre de les Hores, tindrà lloc la presentació del llibre Realitat i veritat en Francesc Pujols, Josep-Maria Terricabras (ed.) a càrrec de Ramon Alcoberro com a representant de la Càtedra Ferrater Mora.

Aquest llibre és fruit del Simposi que va tenir lloc a finals del 2012, a la Torre de les Hores amb motiu del 50è aniversari de la mort de Francesc Pujols, organitzat per la Càtedra Ferrater Mora (UdG) amb la col·laboració de la Fundació Francesc Pujols.

Us hi esperem!