Festa del Roser a la Torre de les Hores

29/09/2017 - 19:30
    Torre de les Hores (c. Mur 63, Martorell)

LA FESTA DEL ROSER A LA TORRE DE LES HORES

SEDUCCIÓ A LA TAVERNA DE DON AUGUSTO DE ALTOZANOS

Des de la Fundació Francesc Pujols us animem a assistir a l’acte que hem organitzat novament amb motiu de la Festa del Roser a Martorell: un tast de vins a càrrec de Xavier Zamarra (El Celler d’en Xavi) acompanyat musicalment per Marcel Casellas Trio (Marcel Casellas, contrabaix, veu i glosa; Toni Rocosa, clarinet, tenora i cors, i Alfons Rojo, guitarra i cors). Enguany vos seduirem a la taverna de Don Augusto de Altozanos.

A la corda fluixa que va de la taverna a una peculiar cava de jazz d'arrel catalana, Marcel Casellas (contrabaix i direcció) s’acompanya amb dos amics (Toni Rocosa, clarinet i tenora, i Alfons Rojo, guitarra) amb qui ha explorat la improvisació i la recreació de la música d'arrel. Treballant sempre a partir del llegat de la música tradicional i mediterrània —en aquest cas, amb un marcat caràcter enològic i pujolsià—, amb una certa dosi d'ironia literària i filosòfica de l'entorn cultural d’inici de segle, el tast de vins serà el pal de paller d’un espectacle en què tot es presenta “barrejat, però no agitat”.

Divendres, 29 de setembre, a les 19.30 h, Torre de les Hores (c. Mur, 63. Martorell)
    En cas de pluja es farà al Museu Vicenç Ros, Av. Vicenç Ros i Batllevel, s/n.

Preu entrada: 5 €

Aforament limitat. És imprescindible fer reserva prèvia abans del 27 de setembre.
    Whatssap: 619 93 07 14